sobota 14. března 2015

Kapitola třicátá šestá: Jamie

„Jamie?,“ to se ozývá Olivie, která se právě probouzí. Mezitím, co mi usnula v náručí, jsem přemýšlel o Chloe. Moje bývalá přítelkyně je sice nejkrásnější holka na škole, ale může za to její umělá krása. Měl bych možná říct „byla nejkrásnější holka na škole“, protože teď už není. Jednou jsem ji viděl ve městě a málem bych ji nepoznal. Mastné vlasy stažené do culíku, vytahané pánské triko, těhotenské kalhoty... Od té doby, co není se mnou se změnila k nepoznání. Kde je ta barbie, která byla hvězdou školy a všichni ji obdivovali? Za to Olivie je přirozeně krásná. Její krásné dlouhé černé vlasy uhlové barvy splývají po zádech až k pasu, v očích má zvláštní jiskru a když se mi podívá do očí, jsem na omdlení.
Zpátky do reality. Asi jsem Olivii moc zatahal za vlasy, když jsem ji hladil. „Promiň, nechtěl jsem tě probudit,“ omlouvám se. Zamumlá něco ve smyslu, že to je v pořádku a začne mě zběsile líbat. Odhazuji své triko na zem a začnu se sápat po jejím. Je až neuvěřitelné, jak jsem z ní vzrušený, ta holka se mnou dělá divy. Moje srdce bije až někde v krku a já ji chci! Teď a tady! Každý kousek její nahé opálené kůže mě přivádí k šílenství. Nemyslím na nic jiného a strhávám z ní její černé tanga. Je vidět, že i ona chce to, po čem tak toužím. Netrvá dlouho a už jsme spojeni v jedno tělo. Náležitě si to užívám, přizpůsobuji své pohyby rytmu jakési romantické slaďárny hrající někde v pozadí. Olivia zavírá oči, naprosto se mi poddává a z jejích úst vycházejí slastné povzdechy. Prohýbá se v zádech a já vím, že za chvilku budu taky v sedmém nebi. Zrychluji své tempo a přestávám vnímat okolí. Je to úžasné, tak krásné milování jsem už dlouho nezažil. Opravdu mi tenhle pocit chyběl. Pomalu se dostávám ke svému vrcholu blaha. Vyčerpaný se svalím na postel a zhluboka oddychuji. Wow, tak na tohle budu vzpomínat ještě hodně dlouho!
Najednou se ozve zvonek u domovních dveří. Olivie vypadá dost unaveně, a tak jdu otevřít. U dveří stojí Silvie, jak poznám v proskleném okně. Rychle si upravuji svoje rozcuchané vlasy, aby to nevypadalo moc podezřele.
„Ahoj Silvie, co potřebuješ?,“ vypadá celkem překvapeně, že mě tu vidí a navíc jen v džínech bez trička. No co, aspoň se můžu pochlubit svými vypracovanými svaly! „Je tu Dan?“ „Ne,Dana jsem tu neviděl a Olivie spí. Našel jsem ji totiž pěkně zuboženou Nějaký blbec ji v parku přepadl. Potřebuje se z toho vyspat,“ pokouším se ji co nejdřív vystrnadit. „Tak ahoj, já se stavím jindy.“ Zabouchnu za ní dveře a jdu si do pokoje pro své věci. Musím říct, že to tam vypadá jako po boji. Olivie mezitím usnula a teď vypadá naprosto nevinně. Nikdy bych neřekl, jak dokáže být tak chtivá. Vždycky se mi jevila prostě jako sestra kámoše, nic víc. Myslím, že tohle by mohlo mít zajímavé pokračování.
Vracím se domů, kde nacházím svoji ségru, která se dívá na nějakou kravinu v televizi. Na můj pozdrav se ani neobtěžuje odpovědět. Zamířím rovnou do sprchy a pak do postele, protože jsem po takovém výkonu pořádně unavený a potřebuju odpočinek jako sůl. Během pěti minut usínám a zdá se mi o Olivii, Chloe a Samanthě. Ne milostný trojúhelník, ale rovnou čtyřúhelník. Jsem z toho zmatený a nevím, co chci.
Najednou mě však vzbudí řinčení telefonu. Dan. Co ten chce? Zjistil snad, že jsem včera byl u Olivie? „Čau Dane, co potřebuješ?“ „Jamie, kdybys náhodou hledal Chloe, tak ji vezu do nemocnice“ „Do nemocnice? Proč proboha?“ Jamie, kdybys náhodou nevěděl, Chloe je těhotná a každou chvilku bude rodit. Kdybys náhodou zapomněl.“ A zavěšuje. Sakra. Honem se oblékám, prohrábnu svoje rozcuchané háro a nasedám do auta. V nemocnici budu coby dup. Protože nemocniční parkoviště je plné, parkuji kousek od nemocnice, rozhlídnu se, a když zjistím, že jedoucí auto je ještě daleko, přecházím silnici. Jenže auto zřejmě přidalo na rychlosti a já cítím, že tady není něco v pořádku.
Nevím, co se stalo. Probouzím se na zadním sedadle a vedle mě sedí Chloe. „Ahoj, Jamie.“ Proplétá svoje prsty s mými a mezi bolestnými stahy se pokouší usmívat. Z jejího úsměvu vychází spíše škleby, ale je to ona. Ta, která mi brzy porodí moje dítě. A to, že si ho nechce nechat, to už je detail.
Na recepci nahlásím Chloeino jméno a sestřička ji odveze přímo na sál, protože víc čekat nemůžeme. Navíc dítě je ohroženo, a tak je každá chvilka drahá. Když se hrnu vedle Chloe do dveří sálu, sestřička mě zastavuje a namítá, že tam nesmím. „Maminka si to nepřeje.“ A tak sedím celé dvě hodiny v křesle na chodbě, když po dlouhém čekání mě sestřička vyzve, abych se šel na drobečka podívat.
Chloe už leží v posteli, hází úsměvy na všechny strany a je vidět, že je opravdu šťastná. „Je to chlapeček nebo holčička?“ Rozplývám se nad drobounkým stvořením. „Je to holčička.“ A jak se jmenuje? „Pojmenovala jsem ji Alexandra. Sašinko, usměj se na nás.“
Alexandra? Proboha co tam dělá ta část „Alex“?

Nemusím ani přemýšlet. Do dveří vchází Alex.  

Žádné komentáře:

Okomentovat